
Fendi
פנדי עם הפסים שלהם המפורסמים, נראה טוב בלבן או בחום ובאמת נוח ללבוש.
בחר מידה (EU)
<p>זה הסניקר שלא תרגיש שאתה לובש. הפנדי מאץ הוא פשוט — בדים איכותיים, תפר טוב, לא מתפרק אחרי שבוע. הלוגו שלהם בצד בולט אבל לא משיך מדי.</p><p>בחרתי בלבן ובחום כי שתי הגרסאות האלה עובדות עם הכל. בחום יותר ייחודי, בלבן אתה לא טועה. משנה גם שזה יוניסקס — כולם לובשים אותו.</p>
