
Fendi
פנדי עשו סניקרס שגם אני הייתי רוצה לנעול כל יום — עדין, נוח, וממש לא משעמם.
בחר מידה (EU)
<p>מעניין אותי בעיקר שהם בנו את הדבר הזה בצבעים שקשה להוציא מהראש. הפינק עם הלבן זה מטורף, אבל גם הביז׳ והאדום משחקים הטוב שלהם. יוניסקס, כי למה לא.</p><p>הנעל עצמה — חומר טוב, תפירה מסדר ראשון, והרגשה שאתה לובש משהו שלא כל אחד הולך בו. יוצא שזה הדבר שקנית כי אתה באמת רוצה, לא כי זה טרנדי.</p>
