
PUMA x Balenciaga
פומה והבלנסיאגה עשו ביחד סניקר שנראה כמו משהו שלא בדיוק הכרנו שהיינו צריכים.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אני אהיה ישר — הקולבורציה הזו של פומה עם בלנסיאגה היא משהו אחר. הספידקאט החזר לחיים משנות ה-90 ופתאום זה מרגיש טרי ושונה. כחול וצפוף, וזה נראה טוב בלי להרגיש כמו יותר מדי.</p><p>נוחות? כן. סטייל? ברור. זה המון סניקר בלי כל החרטט של לוגו אחד גדול בעולם. פשוט משהו שאתה חובש ובסדר.</p>
