
Puma
פומה ספידקאוט זה סניקר שזה בעצם סירוק מהעבר של פומה, בחזרה לשורשים.
בחר מידה (EU)
<p>תכלס זה נוסטלגיה טהורה. הספידקאט היה בשנות ה-50 נעל מירוץ, ופומה החליטו להוציא אותו שוב אבל לשום דבר לא עושה. הצבעים שלהם הם פשוט וטוב — ורוד ולבן, בשילוב שנראה טוב בשביל בנים ובנות.</p><p>מה הסיפור? זה סניקר קלאסי שאתה יכול להניח עם כל דבר. לא מחשבנים, לא מעובד מדי, פשוט נוח להנעליים. אם אתה רוצה משהו שנראה טוב ולא יגרור לך כל משחק פטריוט בחיים שלך, כזה זה.</p>
