
Salomon
אם אתה רוץ הרבה בשבילים, הסלומון האלה זה משהו שאתה צריך לנסות.
בחר מידה (EU)
<p>הXT4 זה משנה קודמת של הXT6, יותר קל ויותר נוח אם לדעתי. באמת רגיש לקרקע, מה שחשוב כשאתה רץ בטרייל ולא רוצה להתפזר. הקנווס של סלומון מאוד טוב, המידה סטנדרטית ואתה לא תצטרך לבחור מידה אחרת.</p><p>באות של צבע יש לך grey, black ו-beige. אני אישית בחרתי את ה-grey כי זה לא חם ויוצא נחמד עם הכל. עשר שנים בריצה וזה כנראה מה שהוא צריך להיות.</p>
