
Salomon
הנעליים האלה עושות את העבודה — טובות לריצה,편편편 ובונות לעמוד בהרבה קילומטרים.
בחר מידה (EU)
<p>אני משתמש בסלומון מזמן ויודע שהן לא מתקלקלות. ה-XT 6 זה סוג של נעליים שאתה שמים אותן וזה יושב עלייך ממש בסדר גמור. הצד הטוב שהן קלות וההנמקה כמו שצריך.</p><p>אם אתה רץ טיול או פשוט משהו קבוע, לא תתחרטו. יש להן את הדבר הזה שעושה אותן עמידות בלי להרגיש כבדות על הרגל. לבן וגרי? שתי אפשרויות כמו צריך.</p>
