
Salomon
אם אתה רציני עם הריצה, הסלומון האלה זה משהו שצריך לנסות.
בחר מידה (EU)
<p>XT 6 זה לא נעל שמנסה להיות משהו שהוא לא. זה בסך הכל נעלי ריצה טובות שעובדות. גם בשביל גברים וגם לנשים, צבעים שלא מעצבנים - שחור, אפור ואדום. המידות נורמליות, אפילו לא צריך להפליל את עצמך.</p><p>הסלומון בכללי עושה נעליים שנמשכות. האנטומיה טובה, לא כואב לך כלום, ואתה באמת רואה שזה בנוי לריצה ולא כדי להיראות טוב ברשת.</p>
