
Nike
נעליים שנייקי עשתה בשביל מי שרוצה לרוץ בלי להרגיש שהוא רץ.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אלה נעליים פשוטות שעושות את העבודה. יש להן קאשינג טוב, הן לא כבדות, והן נוחות גם אחרי שנה של ריצה שלוש פעמים בשבוע. לא יוקרה, לא טריק, פשוט נעליים שעובדות.</p><p>בחרתי בשחור ולבן כי אלה הצבעים שלא מעצבנים אף אחד. האחיזה בקרקע טובה, והן לא מתפרקות אחרי חודשיים כמו חצי מהנעליים שקניתי. בחינם לא, אבל כסף שווה.</p>
