
Nike
סנדלים של נייקי שנוחים להנעלה בבית או בדרך לאימון, יש אותם בלבן וב אדום.
בחר מידה (EU)
<p>אני די אוהב את הסנדלים האלה כי הם פשוט עובדים. לא משהו סופר מיוחד, פשוט סנדלים שמרגישים טובים על הרגל ובחום לא מטריחים. יש להם את הלוגו של נייקי במקום המתבקש ותפר טוב.</p><p>הלבן והאדום זה קומבינציה קלאסית, קל להתאים לכמעט כל דבר. למי שצריך משהו פרקטי שלא צריך לחשוב עליו הרבה, זה דרך טובה ללכת.</p>
