
Nike
הנייקי פי 6000 זה סניקר שלא מחפש תשומת לב אבל הוא בעצם כל הזמן משוך את ההסתכלות.
בחר מידה (EU)
<p>יש לי זוג של זה וואלה, זה אחלה לבישה. המראה שלו רטרו אבל לא בדרך המגעילה, יותר בשביל שהוא פשוט נראה טוב. נוח על הרגל, אפילו כשאתה בו כל היום.</p><p>קיבלתי את הגירסה Coconut Milk וגם את ה-Black, שניהם דברים. הוא טוב לרחוק או לסתם הליכה, והסוליה שלו קשה בצורה טובה, לא משהו שמיד ישמש לך.</p>
