
Nike
נייקי חדשה שלהם שהיא בעצם נחמדה, אפור או לבן, טובה לאביב.
בחר מידה (EU)
<p>אחלה סניקר בסגנון קלאסי שלא צורם בעיניים. הנייקי הזאת נעימה ללבישה, לא מעבודה יתר, וזה חשוב. מתאימה לכל דבר — להליכה בעיר, למועדון קפה, סתם לצאת וזהו.</p><p>המראה שלה ישן-חדש באופן כיף, והצבעים האפור והלבן הם בדיוק מה שצריך עכשיו. אם אתה רוצה משהו נורמלי שעובד, זה זה.</p>
