
Nike
הנעליים של סברינה אונסקו, טובות גם אם אתה לא משחק כדורסל.
בחר מידה (EU)
<p>סברינה 3 זה מה שקורה כשנייקי משמעות את הדבר שלהם בנוגע לנעליים קטנות. עיצוב זריז, support טוב, ותחתית שלא מחליקה על הרצפה. אם אתה משחק או פשוט רוצה נעל שנראית חזקה, זה הדבר.</p><p>בחרנו בשחור והוא צודק — פשוט, יעבוד עם כל דבר. התאמה נוחה מהיום הראשון, לא צריך שום הליכה בשרוך.</p>
