
Nike
הנעליים האלה פשוט מרגישות אחרת כשאתה רץ בהן, מעונן וקל אבל עדיין יציב.
בחר מידה (EU)
<p>קנيתי את הגרסה הראשונה לפני שנה וחצי, עדיין רץ בהן. המרטף עם ZoomX זה באמת משהו — לא מרגיש כמו לרוץ על מטראז, יותר כמו לרוץ על משהו רך שבאמת מחזיר לך אנרגיה. הפלייקניט בגרסה החדשה יותר נוח מהראשונה.</p><p>התאמה טובה בחצאי קצות, לא רחב יותר מדי. בצבעים הכתום והצהוב האלה זה נראה טוב גם במושך אחרי קבוצה. המחיר גבוה אבל אם אתה רץ הרבה, זה כסף טוב.</p>
