
Nike
הנעליים האלה של נייקי טובות למי שחייב להרגיש טוב על הקورט, בין אם אתה משחק או סתם הולך בעיר.
בחר מידה (EU)
<p>ג'יא 2 זה לא משהו שמצאתי בשנה האחרונה. נייקי פה עשו עבודה בסדר - יציבות טובה, הרגשה בנעל שמה שצריך להיות. הצבעים (צהוב בהיר, כסף, שחור ואפור) נראים בסדר גדול, לא משהו מטורף אבל עובד.</p><p>כל זוג מתאים לגברים ונשים, אז אם אתה עם חבר וחברה בנעל אותו מידה, בעצם אתם יכולים לחלוק. לא אני כי קטן לי, אבל זה חשוב.</p>
