
Nike
האייר מקס TW זה בעצם החזרה של ניקה לדבר שעבד — סול עבה, ריפוד בעיתוי, ולא מעבודה יתר.
בחר מידה (EU)
<p>אני חייב להודות, כשראיתי את ה-TW חשבתי שזה עוד reissue בלי טעם. אבל בפועל, הזוג הזה מרגיש טוב. הגיאומטריה של האייר יוניט קצת שונה מהמקום שאתה מצפה, והתוצאה היא נעל שלא מעייפת.</p><p>זה לא הפופולרי ביותר, בטח לא זה. אבל אם אתה מחפש משהו שנוח, יוניסקס, ולא צריך להסביר למה לבשת אותו — Black או Gum Light Brown, שניהם עובדים עם הכל.</p>
