
Nike
ה-Air Max מודרני שלנו עם כרית אוויר טובה ונראה שמתחזה לתשעים למישהו שזה לא משנה לו.
בחר מידה (EU)
<p>אני בעצם לא שוגר, פשוט בחור שאוהב סניקרס טובים. ה-Air Max TL הזה זה משהו אחר — רופף קצת מהמקור אבל בדרך חיובית. יש לו את הכרית אוויר שלך בשביל comfort, והצבעים האלה (שחור ואדום) הם סטנדרט שכל אחד צריך בארון.</p><p>מרגיש כמו סניקר שמישהו בנייק חשב עליו בסדום אצל קפה, לא משהו מעוצב במחשב חמש שנים. הוא עובד, הוא נעים, ולא צריך להשקיע חודשיים של משכורת בשביל להרגיש טוב עם הנעליים שלך.</p>
