
Nike
האייר מקס 270 הזה בשחור זה נעל שממש עובדת לך בריצה יומיומית ובהליכה רגילה.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, את האייר מקס 270 אני כבר שנים עם החברים, ובגרסה פרימיום הזה זה משהו אחר. הכרית האוויר גדולה שלה מרגישה בהליכה, ובשחור פשוט נראה תמיד טוב. מתאים לרצות קצרות או פשוט להתעופף למרכז.</p><p>האביב הזה ניסיתי אותן בטיול בתל אביב ובאמת לא היה לי כאב בעקב או משהו. המחיר הוא בסדר לנעל שעובדת כמו שצריך ולא נשברת לך בחודש.</p>
