
Nike
האייר מקס 270 היא סניקר שמתאימה לכל יום, עם כרית אויר גדולה שנראית טוב ונוחה ממש.
בחר מידה (EU)
<p>אני יחסית פנוי מעומסות כשמדובר בנייקים, ההאייר מקס 270 סה היא כנראה אחת מהסניקרס שהכי קל להחזיק איתה. היא נוחה, לא צריכה הרבה עטיפה, וההדפס של כרית האויר בצד עדיין עושה את העבודה.</p><p>בשחור או לבן, היא בעצם לא מפסידה. אם אתה חיפשת משהו שהולך עם הכל וזה לא יוצא לך מהראש, הנה לך. שווה את הכסף.</p>
