
Nike
הנעליים האלה בעיצוב ענקי שמריחות כמו 90s בדיוק, ודי נוח ללבוש אם אתה לא מרגיש קצת claustrophobic מהאיר יוניט הגדול בחזית.
בחר מידה (EU)
<p>אם אתה מחפש משהו שממש צורח "אני כדורסלן" או בפחות סימפטום כלשהו אז זה ה-Uptempo. הדיזיין המטורף עם כל זה אוויר וכרית ענקית בקדמה — זה לא בשביל כל אחד, אבל למי שמרגיש את זה? בדיוק הדבר.</p><p>חיזוק בצדדים טובים, תחתון עמוק שלא מאבד צורה בעוד כמה חודשים, וירגע לך אם אתה מסתובב המון. שחור, לבן וביז׳ — בחר לפי מצב הרוח.</p>
