
Nike
ה-Jordan 4 בירוק מאצה וחור לבן, נעל שמכל הבחינות עובדת למי שרוצה משהו שונה.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, ה-4 זו נעל טובה בתור כדורסל אבל בכנות אני לובש אותה בעיקר לחוץ. הירוק המאצה מוצא את הדרך שלו בין הלבן ובאמת זה נראה טוב. גם בנוח זה בסדר גמור.</p><p>מה שעשו כאן טוב זה שלא ניסו להגזים. זה פשוט נעל שמתלבשת, מהודקת בחום של ספטמבר בתל אביב, ולא צריכה שום דבר נוסף.</p>
