
Nike
הג'ורדן 3 זה פשוט חובה אם אתה אוהב סניקרס קלאסיים שלא מעבירים מאופנה.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי אז הג'ורדן 3 רטרו הזה הוא בדיוק מה שהופכים אנשים אוהבי סנsneakers לסנob קצת. פרופ'ט וקלאסי בו זמנית, וזה באמת לא קל לעשות את זה. ההרגשה בתוך הנעל מעולה, והעיצוב של החזית שלו סתם דוק.</p><p>יש לי את הגרסה הלבנה וזה טירה לנקות אותה כל שבועיים, אבל אני לא מתחרט. אם אתה רוצה משהו שעובד לכל מקום ולא מפריח ניקניק משונה, זה התשובה. יש בחירה גם בכחול וביז, וכולם טובים.</p>
