
Nike
ה-11 זה פשוט אגדה, והגרסה הזו בשחור וירוק היא משהו אחר לגמרי.
בחר מידה (EU)
<p>תראה, אם אתה מחזיק בעצמך קצת, אתה יודע שה-AJ11 הוא מהנעליים הכי טובות שנעשו אי פעם לכדורסל. המראה שלהן כמו רודיושו של ריאל מדריד, החוזקה היא לא בדיחה, והנוחות במגרש או בחוצות היא טובה מדי.</p><p>השחור והירוק כאן? זה דק, לא מזוגזג. מתאים לחולצה בקיץ, מתאים לטראק סוויט בחורף. סתם נעליים שרוצים בבית כל סניקרהד שיש לו טעם.</p>
