
Nike
הנייקי V2K החדשה היא בדיוק מה שאתה צריך אם אתה רץ הרבה ורוצה משהו שלא יכאב לך.
בחר מידה (EU)
<p>לא בדיחה, האנשים שעובדים בנייקי הבינו סוף סוף שאנחנו רוצים נעליים שנראות טוב וגם עובדות. ה-V2K Runtekk זה כמו הגרסה של היום של הספרט הקלאסי, עם מדיצ וקושן שעדיף לא לתלוש.</p><p>יש לי אותה באפור וברצינות, אני חי בהן. הצבעים הם תקן (לבן, אפור, וורוד) ואם אתה לא אהוב על הסטייל החדש הזה, אוקיי, אבל בתור מישהו שתופס נעליים, אני אומר שזה חכם.</p>
