
Nike
הנייקי P 6000 הזה בחזרה לעולם, וזה הרטרו שאנחנו בדיוק רוצים לעטוף עליו.
בחר מידה (EU)
<p>מה שאני אוהב בנייקי P 6000 הוא שזה לא משפחתי אבל גם לא קיצוני. סניקר רטרו שנראה מוצק, בנוי טוב, ולא מרגיש שמישהו מנסה להכניס לך משהו למצח. האפור הכהה עם הכסף והלבן - זה קומבינציה שעובדת ממש בשביל כל דבר.</p><p>מה זה עבד בשביל י וקודם זה יעבד בשביל אחריות. בנוח, לא מתנפנף, ואתה יודע שיש לך משהו שנראה טוב על הרגל. זה הסניקר שלא מצטרף לטרנד - הוא פשוט קיים.</p>
