
Nike
נעלי הייקינג של נייקי עם Gore-Tex, עובדות בשטח קשוח בלי שום בעיה.
בחר מידה (EU)
<p>אני משתמש בהן כבר חודש וחצי, והן באמת לא מאכזבות. Gore-Tex משמר את הרגליים יבשות בגשם, והסוליה תופסת בצורה מעולה על אבנים ובוץ. יש להן קושי שאתה מרגיש אותו כמו עם כל נעל חדשה, אבל זה עובר מהר.</p><p>בחרתי בקפה כי זה לא מסתיר לכלוך ולא נראה משעמם. אם אתה הולך הרבה בשטח או אפילו סתם במסלולים קשים בגבעות, זה הבחירה הנכונה.</p>
