
New Balance
את הדגם הזה אני כבר שנה לובש כמעט כל יום, לא בגלל שזה יפה (גם כן) אלא בגלל שהרגליים לא כואבות.
בחר מידה (EU)
<p>ניו באלאנס בפעם הזו חזרו לשנות התשעים עם דגם שנראה פשוט מושקע. קצת וינטג, קצת ספורט, המון נוחות. הצבעים קפה וחוקולד זה לא קריאטיבי אבל גם לא מחדל — זה בדיוק מה שאתה צריך בשביל לא להיות מוקד בחנייה.</p><p>הסוליה כאן היא דבר. אדוק לא מדברים על זה, אבל ניו באלאנס יודעים שאדם בן 25 רוצה שהרגליים יהיו טובות. לא צריך טיול קרא או משהו כזה, פשוט תלבוש אותם ותחייך.</p>
