
New Balance
הנעליים האלה באמת נוחות, עם הסוליה המוזרה שלהם שעובדת כמו צריך.
בחר מידה (EU)
<p>אני רץ בהן כבר שבועות ותמשיך. ה-9060 זה לא משהו חדש וברוק שמנסה להיות משהו שהוא לא — זה פשוט נעליים טובות שעושות את העבודה. הכרית בעקב היא סדר גודל יותר טוב מהדברים המוזנחים שרצים בהם אנשים רבים.</p><p>יש להם סטייל גם, זה כבר בונוס. מי שאומר שנעליים חומות או אפורות זה משעמם פשוט לא מתבונן מספיק. התלבושות שמתפרנסות סביב הזוגות האלה אפילו כיף יותר מהרצה עצמה.</p>
