
New Balance
הנו באלאנס 550 הזה בצבע וויט וויט זה כמו הנעליים שהסבא שלך היה לובש בשנות ה-90, רק שהם כנראה עדיין בכל מקום.
בחר מידה (EU)
<p>תציצו, יש לי כזה דבר עם ניו באלאנס. הם לא מנסים להיות משהו שהם לא, פשוט סניקרס נוח שעובדים. ה-550 הזה בוויט וויט הוא הדבר שאתה לובש ביום שלישי בלי שום סיבה מיוחדת.</p><p>אם אתה מחפש משהו שייראה טוב עם ספורטיביס וגם עם ג'ינס קצת יותר מדי ישן, זה הוא. ואם זה חומר וויט טהור, זה אומר שאתה צריך לנקות אבל כן, בעצם שווה.</p>
