
New Balance
הנעליים שלי כשאני רוצה להרגיש אלסטי בכל צעד ועדיין להיות בריא.
בחר מידה (EU)
<p>ב-1906 זה מה שקורה כשניו באלאנס חוזרים לרגע שבו הם עשו נעליים שנראות טוב וגם עובדות. הטכנולוגיה הוותיקה שלהם עדיין בעקבות — cushioning שלא משתנה, מראה שעוד מתעדכן. זה רטרו אבל לא טירוף של כבד.</p><p>בחרתי בהם כי בקיץ הזה אני רץ יותר מהרגיל, ובחרקוב הבז עוד יותר קל לעשות את זה. יש לי גם את הלבן, אבל הבז זה היה החלטה שלא הצפיתי שתהיה כזו טובה.</p>
