
Hoka One One
הנעליים האלה פשוט משהו אחר כשאתה רץ בהן, מרגיש כאילו אתה על ענן או משהו.
בחר מידה (EU)
<p>אני רץ בהוקה כבר שנים וה-Stinson 7 זה בסך הכל מטורף. הכרית שלהם עובדת כמו צריך, לא מעט ולא הרבה, והנעל סתם נשמרת לאורך זמן אם אתה לא מטורף שמבלה בנעליים כמוני.</p><p>יש לי את הגרסה בשחור וברגע שראיתי את האדום התחרטתי שלא לקחתי גם את זה. אם אתה צריך נעל ריצה שלא תכזיב אותך, הזה זה הדיל.</p>
