
Descente
הדסנט כרון זה סניקר שקט וקל שלא עושה הרבה סיוט אבל עובד בדיוק כמו שצריך.
בחר מידה (EU)
<p>יש לי כמה זוגות של דסנט והם לא אוכלים את הכסף. הכרון הוא סניקר יפה בפשטות, לא צורם ולא עושה חזות מלאכותית. שחור ולבן, משהו שגם בחורה וגם בחור יכולים ללבוש בלי שום בעיה.</p><p>הנעל נוחה ביום הראשון, בד טוב, בנייה סבירה. אם אתה מחפש משהו שלא יריק לך כסף לאחר שלושה חודשים וגם יראה בסדר, זה המטרה.</p>
