
Descente
נעליים לריצה עם עמידות למים, טובות גם למי שרץ בכל מזג אוויר.
בחר מידה (EU)
<p>דסנט זה בראנד יפני שלא כל כך חושבים עליו בישראל, אבל מי שמכיר יודע שהם עושים נעליים טובות לריצה. האיז ווייר האלה באו לנו בשחור וגרי, ושתיהן נראות דיי סבבה. המים לא עוברים דרכן, וזה חשוב כשאתה רץ בימים קשים.</p><p>לא נעליים לעונת כיף, אלא ממש לעבודה. הם נוחות, לא כואבות רגליים אחרי כמה קילומטרים, והסוליה טובה. מחירן סביר בשביל מה שאתה מקבל.</p>
