
Descente
נעליים יפניות שעובדות ממש טוב אם אתה רץ באופן סביר ולא צריך את כל ההמצאות.
בחר מידה (EU)
<p>דסנט זה מותג יפני שלא כל כך שומעים עליו בישראל, אבל הם יודעים לעשות נעליים ריצה שעובדות. האיז וייר הזו זה בעצם נעל קלה עם סוליה טובה שלא משלמת על דברים שלא צריכים.</p><p>בשחור או בלבן, המידות הן כמו שצריך ולא משהו מוזר. אם אתה רץ 3-4 פעמים בשבוע ובא לך משהו שיעשה את העבודה בלי דרמה, זה הדבר.</p>
