
Descente
נעליים יפניות שעובדות טוב לריצה יומיומית ובטיולים בשטח, לא משהו מטורף אבל סולידי.
בחר מידה (EU)
<p>אני משתמש בדסנט כבר שנים. זה לא נעליים שתראה בכל פינה, אבל בדיוק זה מה שטוב בהם. היפנים יודעים לעשות דברים כאלה כמו צריך — נוח, קל, ולא טורח.</p><p>ריצה בעיר או טיול בטבע, המידוד שלהם מותאם לשתי האפשרויות. בשחור או לבן, בחרת כבר את המנוע שלך. רץ בהם לפחות שבועיים, אחרי זה זה כבר בדם.</p>
