
Descente
נעליים יפניות למי שרץ בשבילים ולא רוצה להחליק.
בחר מידה (EU)
<p>דסנט זה המותג היפני שלא כל אחד מכיר, אבל מי שמכיר משתמש. ה-D5131 נעשו בשביל טראיל - חיכוך טוב, סוליה שמחזיקה בכל משטח, ואתה לא מרגיש שהנעל עוד שם אחרי שעה ריצה.</p><p>באנשת זה חומרים עמידים והרגשה משום מה קצת יותר יציבה מהחרא שאתה רץ בו בשביל. יש להם את זה שדסנט מייצרים בדיוק כמו שצריך - לא יותר מדי, לא פחות. Brown ו-Coffee, זה הצבעים שמשתלם לקנות.</p>
