
The North Face
נעליים טובות לטיולים ברוך, עם סוליה שמחזיקה ממש טוב בסלעים והשביל.
בחר מידה (EU)
<p>בנויות טוב את הדגהוג של נורת' פייס. אחרי כמה טיולים כבר רואים שהן לא קורסות בשביל, והרגל לא כואב. יש להן סטבילטי שמנע לי להתפזר על אבנים.</p><p>זה נכון שהן קצת כבדות, אבל בשביל הייקינג רציני זה לא בעיה. הצבע צהוב עם שחור זה גם לא משהו שתראה בהרבה אנשים בשביל, אם זה משנה לך.</p>
