
Gucci
הגוצ'י 1977 זה משהו שפשוט עובד — לבן עם הרצועות הירוקות והאדומות שלהם שכולם מכירים.
בחר מידה (EU)
<p>יש לי חברה שקנתה את האלה לפני שנה וכל פעם שהיא מוציאה אותם אני מתחרט שלא קניתי קודם. זה לא סתם sneaker, זה סטייל ישן שעדיין קורץ. הלבן כל כך נקי שזה מעצבן, והפסים בירוק ואדום? חייב.</p><p>אולי נראה לך שזה יותר מדי פורמלי לסניקר, אבל בדיוק זה יוצא אחרת. אני רואה אנשים לבישים אותם עם כל מה שיש, ולא משנה אם זה ג'ינס או אפילו משהו קצת יותר dressed up. יוניסקס, אז זה לחברים שלך גם.</p>
