Balenciaga
הנעליים האלה קצת מטורפות, עם הסול העבה שלהם והעיצוב המוזר שתופס את כל ההסתכלויות.
בחר מידה (EU)
<p>טוב, בלנסיאגה טרקר זה לא סתם סניקרס. זה יותר כמו ביטוי עמדה. הסול הגדול, הגוונים העז — אדום או שחור — מישהו בברצלונה הכנס לראש שזה יהיה קורר ככה.</p><p>אני לבש את האדומות שלי כמעט כל יום. לא ניתן להסביר, זה פשוט עובד. פחות נוח מאשר סטנדרטיות, אבל זה בדיוק העניין. אם אתה בן אדם שרוצה שיהיה ברור שיש לך טעם אחר — הנעליים הנכונות.</p>
