
Balenciaga
הטראק של בלנסיאגה זה סניקר שממש לא מתחמק - עבה, בולט, ועושה מטומטם אם אתה לא זהיר.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אתה רואה את זה ברחוב ויודע שזה בלנסיאגה. הסוליה הגדולה, החומרים עבים, כל הדבר הזה של "מה זה בעצם" - זה בדיוק מה שהם רצו שתחשוב. אבל בגלל שזה באמת בנוי טוב, אתה נוח בזה לכל היום.</p><p>יש לנו לבן וגרי. לבן זה כמו לוח קנווס ריק - כל כמה שבועות אתה רוצה לנקות אותו. הגרי זה יותר חכם אם את/ה לא בן אדם שמטהר סניקרס כל שבוע.</p>
