
Arc'teryx
נעל ריצה קשוחה שעושה עבודה טובה בשבילים רטובים ובתנאים קשים.
בחר מידה (EU)
<p>Arc'teryx זה לא השם הראשון שחושבים עליו בריצה, אבל הנורבן LD 4 הזה ממש טוב. יש לה GTX בפנים, כי הם יודעים שלא תמיד יש לך יום שמש, והנעל לא כבדה בצורה משוגעת בהשוואה לאלטרנטיבות.</p><p>הגריפ טוב, התמיכה בעקב שחקית, וההרגשה בקרקע לא כאילו אתה רץ בקצף כמו נייק. אם אתה מחפש משהו יותר טכני וקצת יותר זן, זה הדבר.</p>
