
Arc'teryx
נעליים לריצה משעמם עם Gore-Tex, לבנות וקלות, מעולות בשביל טיולים ותחרויות.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, Arc'teryx זה יותר ידוע על תרמילים וחולצות, אבל הם עשו נעליים לריצה יפות. ה-Norvan LD 3 GTX כבדה קצת יותר מהנורמה, אבל זה בגלל ש-Gore-Tex שם בפנים, וזה אומר לחות לא תכנס פנימה.</p><p>טוב לריצת שטח ולטיולים ברציניות. לבן זה צבע פשוט אבל מעוצב טוב, ולא זה הדבר הכי יפה שראיתי אבל עובד. אם אתה רוץ בגשם הרבה או צריך נעלי ריצה שתקום לטיפולים קשים, זה לא רע.</p>
