
Asics
הנעליים שלי לריצה ארוכה כשאני רוצה שהרגליים לא יכאבו לי במחצית השנייה.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אני לא מגזים כשאני אומר שהגל קיאנו הוא הנעל הקלאסית של אסיקס. הטכנולוגיה של ה-Gel בעקב והחזית נותנת מרחק כזה שאתה כמעט לא מרגיש את הקרקע. אם אתה רץ לאט או מהר, זה עובד.</p><p>בחרנו את האפור והשחור כי הם מתאימים לכל דבר וכן, הנעליים האלה עדיין נראות טובות עד היום. לא הנעל הקלה ביותר בשוק, אבל היא בטוח לא תאכזב אותך.</p>
