
ASICS
הנעליים של אסיקס האלה בנויות כמו טנק, ממש סוג שנעליים שאתה יכול להרוס בהן בכל יום ולא תרגיש רע.
בחר מידה (EU)
<p>ה-Gel-Styrax זה לא משהו שמנסה להיות משהו שהוא לא. זה סניקר יומיומי שעובד — cushioning טוב, סוליה יציבה, וזה לא נשמע מוזר כשאתה הולך. בחור או בחורה, זה מסתדר.</p><p>שחור וכסף, יחס חזק. נוח מהיום הראשון ולא צריך שום breaking in טיפשי. אם אתה רוצה משהו שפשוט עובד בלי דרמה, זה הוא.</p>
