
Asics
נעליים הייקינג של אסיקס שעובדות ממש טוב בשבילים רטובים וקשים, עם גל טכנולוגיה שמעבירה את ההלם.
בחר מידה (EU)
<p>יש לי בחברים נעליים קשות בהרים שמסתובבות במקום, וזה מסריח. האלה נראות רציניות — Gel cushioning בעצם משהו וה-GTX זה עמיד למים. צעדתי בהן בנחל אחד וזה היה הבחירה הנכונה.</p><p>בנויות ממש טוב, צבעים כהים שלא מתלכלכות בקלות, וגם בחיים היומיומיים הן נוחות. אם אתה הולך לטרק ממש או פשוט רוצה נעליים שיעמדו בעומס, זה קנייה בטוחה.</p>
