
ASICS
הנעליים שלי לריצות ארוכות כשאני רוצה שהרגליים לא יכאבו בסוף.
בחר מידה (EU)
<p>בתור מישהו שרץ הרבה, אני יכול להגיד שה-Nimbus 28 זה ממש מה שצריך כשאתה לא רוצה לחשוב על הנעליים. הג'ל בעקב עושה את העבודה, ובאמת מרגיע את ההשפעה כשאתה קופץ על הקרקע.</p><p>יש לי זוג בשחור שהוא כבר שנתיים אתי, ופשוט לא קורסות. צבעים יפים — אפור ירוק, שחור קלאסי, לבן נקי. מומלץ אם אתה רוצה נעל ריצה שעוד תהיה יפה בעוד שנה.</p>
