
ASICS
נעליים שמתאימות לריצה ממש רציני או סתם הליכה יומיומית, יש בהן משהו.
בחר מידה (EU)
<p>האמת? הגל האסיקס הזה לא מצחיק. זה באמת נוח, יש בו את הפתיחות של נעליים ישנות וטובות אבל עם טכנולוגיה שעובדת. בן 20 בעיצוב, אבל לא מרגיש מיושן.</p><p>יש לי חבר שרץ בהן כמעט כל יום, ואמר שהתמיכה בקשת הרגל היא דברים. צבעים עדינים — חום ושחור אפור — עובדים עם כל דבר בעצם.</p>
