
Asics
האסיקס האלה זה בדיוק מה שחיפשתי כשרציתי משהו שנראה טוב וגם לא מбольnת את הרגליים.
בחר מידה (EU)
<p>תראו, ה-Gel NYC הוא סניקרס שמתאים לתמיד. בין אם אתם הולכים לקניות, לעבודה או פשוט בסדר לישון בבוקר, היא משחקת. צבעי הגראבל והקרים אלה כל כך קלים לצרף ולא מעייפים.</p><p>הנוחות פה היא הדבר הכי חשוב, ותאסיקס כבר יודעות איך עושים את זה. הגל טכנולוגיה שלהם עובדת, האמת. סניקרס שמתאים לכולם וזה בסדר.</p>
