
Unknown
סניקרס לבן וירוק שטוחות, עיצוב פשוט שעובד לכל דבר.
בחר מידה (EU)
<p>יש לי את הזוג הזה כבר שנה, והוא בעצם לא משתנה. לבן וירוק, קומה בונצ'ה שטוחה, כלום מסובך. אני לובש אותו לתרבות, לקניות, אפילו לעבודה כשאני לא רוצה להיות חמור מדי.</p><p>המחיר הוא סביר, והם לא נשברים אחרי שלושה חודשים. סתם סניקרס טובות שעושות את העבודה שלהן. אם אתה מחפש משהו בסיסי שלא יפול לחתיכות, זה הדבר.</p>
