
Off-White
הנעליים של אוף וויט שבאמת משתלמות אם אתה מחפש משהו שונה מהרגיל.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אודסי 2000 זה לא נעל שתראה בכל פינה. יש לה את הסטייל הקלאסי של אוף וויט עם הפרטים המטורללים שלהם — קווים דקים, עיצוב יוניק, והכל מעט "broken in" כמו שהם אוהבים. בגריי או בשחור, היא עובדת בשביל מי שרוצה משהו עם אופי.</p><p>אני בעצמי חושב שזו אחת הנעליים הטובות שלהם שלא משתגעים עליה כל קצא. היא נוחה, לא כמו חלק מהדברים שלהם שממש כואבים בהתחלה, והיא מתאימה למון מצבים — בדיוק להיום מול הבית או ליציאה סדירה.</p>
