
Off-White
אם אתה מחפש משהו שיעבוד עם כל דבר בארון שלך, הנעליים האלה זה הדבר.
בחר מידה (EU)
<p>אודסי 2000 של אוף וויט היא אחת מהנעליים הכי טובות שלהם בכלל. העיצוב פשוט, הצבעים נחמדים, והנעל עצמה מרגישה איכותית. אם אתה עדיין חושב שיש לך מספיק סניקרס, חכה עד שתנעל את האלה.</p><p>בא לי בכל צבע שלהן — הבז' כמעט עדיף על הלבן, השחור קלאסי, והאדום? אדום זה אדום. לא משהו שאתה צריך להתחיל להבין, אתה פשוט מבין.</p>
